Puisi cinta dalam bahasa Latvia

Puisi cinta dalam bahasa Latvia


Kad ilgas kļūt saspringts krūtīs
Ietin ciešanas heartbreaking
Man patīk no elpa
Izsmelti skābekļa dēļ garām

Es baidos, iepazinies ar šo garšu
Veikt rūpīgu tik neievainojams garšu
Es baidos pieradis garām šo
Padarīt uzmanīgiem tik sastindzis

Visa sirds Es turpinu
Tā, ka lampa mīlestības joprojām dedzināšana
Neļaujiet pat viena sekunde reostats
Viss, ko es darīju bija par jums

Vai pastāv mīlestība bez acīm?
Kaut momentāni vēlējās tikties
Atbrīvotie sirdis važas
Važas garām tevis dēļ

Es pamodos par manu veltīts mīlestības pilī
Ku aizsargātu sienas ar percayaku
Ku rotāt viss ar keihklasanku
Ku aprūpe keteguhanya ar sirsnību

Un es radīt mieru ar manu mīlestību
Bija liktenis nav merenggutmu
Ja es varētu saglabāt nemirstību dzīves
Es neesmu Dievs, spējīgākie
Kontrolēt visu, ko es gribu

Es neesmu sargeņģelis
Kuras slu pavada jūs visu laiku
Mana vienīgā mīlestība jūsu sirdī
Mīlu savu dzīvi

Es nekad gribu aizmirst tevi
Turklāt ienīst
Dažas reizes mēs esam pagājuši tik daudz stāstu
Prieks un skumjas brsama
Ir grūti aizmirst

Ļoti iespējams ienīst
Tāpēc, ka tu esi tik neaizmirstamu
Tāpēc, ka tu esi tik dziļi
Ticiet man manu mīlestību
Tikai viens tu esi mana mīlestība

Kā tad, ja viss ir viegli
Viņš bija ļoti mempesonaku
Viņa darbības ir vienmēr aicinām uzmanību
Tiešām viņš nekad sašķelts manā prātā

Es apliecinu soļu tegasku
Tough gemintar viņam
Centieties, lai stiprinātu apņemšanos noapaļot
Apkopojot visu sviedru spīdzināšanu

Tomēr, ceļš nav gluda
Ceļš bija tik bedrains un ļoti stāvas
Ceļš bija tik pārpildīts un kontrolē citi
Man atpakaļ off un apturēt treading savu dzīvi?

http://angeunsapariukkaragragantaibeurithiji.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar

Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.