Cerpen Ingin gemuk versi Bahasa Afrika

Cerpen Ingin gemuk versi Bahasa Afrika


https://angeunsapariukkaragragantaibeurithiji.blogspot.co.id/ - Twee ou vriende - een vet en die ander dun - per ongeluk gestamp by die stasie Nikolaevsky *. Chubby het net klaar aandete daar - haar lippe was vetterige onder die glans van buisligte en blink rooi kersies. Sy liggaam het uit 'n geurige sjerrie (wyn om te kook) en koekie deeg.

Intussen het die man wat net leun uit die trein waens en kyk besige uitvoering verskeie tasse, bundels en 'n geskenk bokse. Sy liggaam het uit die reuk van Gam en koffie gronde. Agter hom was 'n vrou wat ook dun was en het 'n lang ken. Dit was sy vrou. Daarbenewens is daar is ook 'n groot seun met ooglede is effens af. Dit was haar seun.

"Porfiry," roep The Fat toe hy die dun man sien. "Is dit jy? O, lankal nie jy sien! "

"Goedheid!" Roep Si Dun verbasing. "Misha! My maatjie! Bly om jou hier te ontmoet! "

Albei is ou vriende dan gesoen op die wang mekaar met trane in haar oë. Albei ewe moenie verwag om hom weer te sien.

"My vriende!" Uitgeroep Si Dun keer soen sy ou vriend. "Dit is ongelooflik! Dit is 'n geweldige verrassing! Kyk na my! Is ek nie nog net so mooi soos voorheen? So groot en seapik eerste? Wah, wah! Wel, wat doen jy? Reeds ryk? Getroud? Ek myself is getroud, soos jy kan sien .... Dit is my vrou, Luise, haar nooiensvan was Vantsenbach ... en die eerste godsdiens is Christen Lutherse ... Dit is my seun, Nathaniel, wat nou in die derde graad. pa hierdie vriend se as 'n seuntjie, Nat. Ons gebruik altyd saamspeel by die skool! "

Nathaniel gedink 'n oomblik, dan haal sy hoed af.

"Ja, ons het na skool!" Sê Si Dun. "Onthou jy toe ons graag terg en mengataimu 'Herostratus' ** omdat jy 'n gat in 'n skool met 'n sigaret kole boek gemaak het? Terwyl ek besig was die bynaam "Ephialtes *** want ek dikwels afluister? Ho-ho! ... Meesterlike ons eerste! Moenie skaam wees nie, Nat! Hier nader ... Wel, dit is my vrou, haar nooiensvan was Vantsenbach ... en die eerste godsdiens is Christen Lutherse.

Nathaniel gedink weer vir 'n oomblik en weggesteek agter sy pa se lyk.

"Wat doen jy nou?" Vra Si Vet, soek entoesiasties teenoor sy vriend. "Het jy 'n lid van die militêre was? Watter vlak? "

Absoluut, man! Vir twee jaar gedien het ek as kaptein - en ek kry ook 'n wapen. Die salaris is klein, maar dit is nie belangrik! My vrou werk as 'n musiekonderwyser, en af ​​en toe ek nog sculpt dikwels sigaret bokse van hout te koop. Hierdie produk is classy! Ek verkoop dit vir 'n roebel per vak; en as jy wil tien bokse of meer te koop, sal ek jou 'n afslag koste gee. Tot dusver het ons situasie redelik keer. Jy weet, die eerste keer wat ek in een van die departemente van die Ministerie geplaas, maar nou het ek oorgeplaas na 'n militêre kantoor in die stad ... So ek gaan begin hier werk. Hoe gaan dit met jou? Ek het gedink noudat jy burgemeester geword het, huh? "

"Nee, my vriend," sê Si Vet. "Nou dat ek bevorder sodat lt.genl ... Ek het twee sterre."

Si Dun skielik bleek en sy hele lyf was styf; maar vinnig verander sy uitdrukking, wat wye glimlag en frons. Oë en haar gesig verlig. Maar haar liggaam bewe, verskrompel, gebuk gegaan, en maak dat dit lyk baie dunner. Terwyl al bagasie - tasse, bundels en 'n geskenk bokse - asof aangesluit krimp. Sy vrou se lang ken kyk selfs langer; en in 'n kort tyd Nathaniel regop en stryk haar klere.

Artikel ini dipersembahkan oleh :
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar

Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.